"Dankzij Google Ad Grants heeft onze site meer dan 350.000 bezoekers getrokken, wat $ 440.000 extra heeft opgeleverd op basis van meer dan 5000 donaties."
Kevin Conroy, Chief Product Officer, GlobalGiving
"Onze website heeft het afgelopen jaar alleen al via Google Ads meer dan 20.000 bezoekers getrokken (waarvan 92% nieuwe bezoekers)."
Casey Long, Managing Director, The Chance Theater
"We hebben $ 59.000 aan online donaties ontvangen. We hebben in één maand meer online donaties ontvangen dan het hele jaar ervoor."
Annie Maxwell, Oud-COO, Direct Relief International
'Voordat Google Grants ons kwam helpen met onze website, kregen we gemiddeld hooguit 1000 hits per maand. Toen we met Google begonnen te werken, steeg dat meteen naar 80.000 per maand.'
Roz Hill, Oprichter/Managing Director, Young Adults Program Ltd.
"Meer verkeer, meer donaties en nieuwe vrijwilligers: het Google Grants-programma is essentieel voor GO en heeft onze impact in de praktijk enorm vergroot."
Bartlomiej Skorupa, Executive Director, Groundwork Opportunities
"Google Ad Grants heeft meer bekendheid gegeven aan onze programma's, waardoor we markten hebben kunnen bereiken waar we niet of nauwelijks fysiek aanwezig zijn. We ontvingen in zes maanden tijd meer dan 26.000 klikken, met 1195 inschrijvingen als resultaat (een conversiepercentage van 4,6%)."
Michael Hubbard, VP Marketing & Finance, AIESEC Travel To Impact
"Het is voor een kleine non-profitorganisatie echt lastig om grote aantallen mensen te bereiken, maar met Google Ads kan dat op een creatieve en gerichte manier. En dat geeft een verbazend machtig gevoel!"
Selene Foster, Executive Director, BAASICS
"Rock the Vote was in staat interesse op te wekken bij een belangrijke doelgroep en wist met de Google Grant jongeren met succes aan te zetten om te gaan stemmen."
Chris Kennedy, Research Analyst, Rock the Vote
"Dankzij Google Grants trekt onze site elk jaar meer dan 50.000 nieuwe mensen."
Eric Howard, Executive Director, Fulbright Academy of Science & Technology
"Met Google Ads is het verkeer op onze site verdrievoudigd. We kunnen nu getargete informatie en services bieden aan de mensen (en dieren) die ze nodig hebben."
Miriam Davenport, Sr. Director of Development, spcaLA